Des de Ginebra

« […] ahir vaig acabar de llegir Licantropia, gairebé ho vaig fer d’una tirada. M’HA ENCANTAT!!! M’ha sorprês, m’ha enganxat, i ha estat un plaer llegir un llibre tan ben escrit. Quin domini de la têcnica i de la llengua!
I de les variants dialectals! Ningu no diria que és la seva primera novel.la  Licantropia és un llibre molt madur, molt reposat, que demostra un saber fer darrere increble.
[…] m’esperava llegir una cosa de qualitat, però de veritat que és del milloret que he llegit en els darrers temps.
ENHORABONA […]»

Deixa un comentari

